Online Marketing

Met de inzet van verschillende platformen zetten wij doeltreffende campagnes op. Denk hierbij aan;

  • Facebook & Instagram
  • Google Adwords
  • Youtube
  • Linkedin
  • E-Mail

Onze kennis over de mogelijkheden van de platformen is zeer up-to-date en wordt constant bijgeschaafd. Omdat er elk jaar talloze nieuwe opties in online marketing worden ontwikkeld houden wij dit dagelijks bij. Zo zijn wij altijd de eerste met de nieuwste manier van adverteren.

INTERESSANT?
growth hacking
lead generatie

Data Analyses en Testen

Om het conversiepercentage van de website zo hoog als mogelijk te krijgen, wordt de hele ”Customer-Journey” (simpelweg de weg die de klant op de website aflegt) onder de loep genomen. Na een uitgebreide data-analyse zullen wij een adviesrapport opstellen met alle aandachtspunten. Deze zullen wij samen bespreken om tot het eind product te komen; een geoptimaliseerd conversiepercentage⇑

Met verschillende databronnen kunnen wij inzicht geven in de positieve en ontwikkel punten op de bestaande website. Hiervoor zetten we 3 bronnen in;

  • Gebruikersfeedback (directe feedback van de bezoekers)
  • Webanalytics (alle trends op jouw website bekijken)
  • Heatmaps (visueel maken van het gedrag van de bezoeker)
VERTEL MIJ MEER!

Optimaliseren en Automatiseren

Om een website goed te kunnen optimaliseren is wederom veel ervaring en specialisme vereist. In de online wereld gaan de ontwikkelingen gigantisch snel. Deze kennis betekent absoluut macht. Globaal gezien pakken wij 3 hoofdcomponenten;

  • Gebruikservaring optimalisatie (ook wel UX genoemd)
  • Conversie optimalisatie
  • Zoekmachine optimalisatie (Google, Yahoo, Bing etc.)

Voor elk component zal er een analyse plaatsvinden waarna de (toch wel echt noodzakelijke;) optimalisaties worden uitgevoerd.

Succes staat gelijk aan werk. Hoe meer bezoekers er komen hoe meer processen er in gang gezet worden. Je wilt jouw klant zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn om ervoor te zorgen dat hij/zij converteert en eventueel nogmaals terugkeert. Vaak zijn deze ”processen” struikelblokken in de groei van een bedrijf. Gelukkig zijn de meeste processen te automatiseren. De voordelen hiervan zijn heel duidelijk;

  • Minder kosten
  • Tijdsbesparing
  • Meer tevreden klanten
  • Hogere omzet en netto-winst

Door de processen in kaart te brengen kan er altijd een passende oplossing geboden worden.

IK WIL MEER NETTO-OMZET
conversie optimalisatie